.

Måndag

Publicerad 2011-05-30 10:37:29 i Allmänt

God förmiddag vänner! Måndag morgon. Denna favoritdag h ö h ö. Kanske mer en "genomlida dag" fast idag är det inte så farligt eftersom jag åker till Bohuslän på onsdag. Så himla mysigt. Jag ska köpa en bra bok som jag ska läsa när jag och där och bara ligga ute och sola. Sedan kommer jag till vmo lördag-måndag! Bra och fina dagar som jag ser fram emot.

Igår fick jag lite panik när jag insåg att jag snart ska flytta hem för jag vet inte om jag vill det längre. Guschh jag tycker verkligen om den här familjen. Jag älskar barnen. Kanske gör jag mitt livs misstag att säga upp mej härifrån? Jag har umgåts med de här barnen 5h varje dag i lite mer än fem månader. Hur ska jag kunna säga hej då till dom? Jag antar att jag kommer gråta floder när jag sätter mej i bilen på väg hem den 16 juni. Jag är inte den där känsliga typen men klart, det här kommer kännas i mitt lilla tonårshjärta.


Har haft en väldigt varierande helg som innehöll barnvakt-besök av Daniel och Linnea-färgning av hår-varit med vänner-kollat på massa film med Lovisa-gått på bio-ätit suschi som jag senare spydde upp och hamnat i bilkö inne i stockholm. Däremot har jag nog aldrig skratta så mycket som jag gjort de här dagarna! Jag kommer nog leva länge jag!

Nu ska jag göra lite te och äta lite chocklad! Önskar dej en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela