.

Skansen

Publicerad 2011-03-01 20:22:10 i Allmänt

Idag har vi som sagt varit på skansen. Vi har kollat på fiskar,ormar och apor! Jaaa ni vet hela den biten. Jag kände mej hur vuxen som helst som hade packat ner bananer och festis till barnen. Plus poäng var det där minnsan! Efter det tog vi oss in till stan och och på MC. Barn gillar ju sånt.. inte alls typ jag. Jag äter där så sällan så när jag väl gör det är det faktist gott.

Sedan åkte vi hem. Barnen spelade spel, ritade och pärlade medans jag gjorde soppa.(Harmonisk mening) En bra dag! Men nu är jag rätt trött. Som sagt intesivt när man väl är med dom, men det är för det mesta bara roligt!

Dock ville barnen testa kameran på mobilen. Här har ni resultatet. En trött barnflicka som blir tjockare för varje dag som går haha!



Imorgon ska jag hämta hem 4 barn istället för 2. Barnen ska har med sej en varsin kompis hem."Supernanny here I come"  

Har iallefall tagit en varm dusch nu. Ska göra med klar för kl 21 för då är det "På smällen" som går. Sämre tisdagar finns det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela