.

Måndag

Publicerad 2011-02-28 20:35:34 i Allmänt

Godkväll folket. Är lite stolt över att mitt bloggande är galet bra nu för tiden! Inte för att det är många viktiga rader men ni får iallefall en liten bild över hur jag har det!

Dagen har varit lugn. Faktist skönt idag. Brukar inte uppskatta det men helgen har varit ganska intensiv så jag har bara njutit av lugnet. Imorgon ska jag och barnen till skansen och sedan käka på mc. Det är ju sportlov här uppe nu så jag försöker att vara en kreaktiv barnflicka. Kommer blir mysigt! Dom är så uppspelta så det är kul att det uppskattas liksom.

Tycker dock att det alltid är lika skönt när det är måndagkväll. Sedan rulla veckan alltid på så fort men just måndagen är alltid lite seg.

Nu ska jag dricka te och checka lite TV.

Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela