.

Lördag

Publicerad 2011-02-05 12:31:45 i Allmänt



Tog en tripp hem över helgen.Kom hem igår eftermiddag. Åker hem imorgon! Både Elin och Mathilda ska hem med samma buss så det är kul!

Nu har jag hunnit ta ett bad. Kände mej mer eller mindre som en apa tyckte. Jag var fruktansvärt okvinnlig helt enkelt. Snart ska jag och min pappa till farmor och äta lite mat med farmor och min faster. Efter det ska Bennjamin har en innebandy match som jag ska heja till ( duktig och engagerad syster är jag allt denna helgen) Plus i kanten Amanda! Ikväll ska jag mysa med familjen framför melodifestivalen med god mat och en massa godis. Min kära kille kommer hit med och sover troligtivs över! En toppendag helt enekelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela