.

söndag

Publicerad 2011-04-03 14:20:55 i Allmänt

Är det någon som har ett programet "En unge i minuten" Ett program där man följer kvinnor som ska föda barn. När jag ser det tänker jag "In my as att jag skaffa barn" Den smärtan man känner genom TV rutan gör att man inte förstå hur männikor väljer att göra det där friviligt. Men sedan när barnet ligger där på mammans bröst precis nyfödd tänker jag " In my as att jag ska föda barn" Så himla fint ögonblick. Mamman gråter ,pappan gråter och Amanda Sandström gråter framför TV:n. Men det är klart jag väntar gärna några år med barn.


Den här helgen har varit väldigt slapp. Har inte gjort mycket om man säger så. Ikväll ska jag till Lina. Söndagsmys för att dämpa söndags ångesten helt enkelt. Som vanligt längtar jag tills måndagkväll. Söndagar och måndagar är inte mina dagar helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela