.

1:a advent

Publicerad 2010-11-28 18:25:49 i Allmänt

För mej är den här dagen typ en av månadens mysigaste dag. Mycket beror på att min bror fyller år dagen till ära, så det är alltid en såndär yber mysig dag med familjen.

Dagen kanske inte började jätte bra. Cyklade till jobbet vid halv sju ungefär. Fruktansvärt trött eftersom jag hade jobbat kvällen innan också. På jobbet var det typ kaos. Men vid två slutade jag äntligen och kunde åka till min bror och har lite julmys (mycket myyysss i det här inlägget känner jag haha) Nu har jag precis kommit hem och känner mej rikigt trött. Men mamma har fixat massa godsaker ikväll som vi ska äta så jag måste ju hålla mej uppe ett tag till iallefall. Klockan är bara halv sju amanda lille...

Imon har jag en ledig dag. Tänkte fylla den med ett städbesök hos farmor och kanske införskaffa lite julklppar medans pengarna finns på kontot!

Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela