.

Simon Andersson

Publicerad 2010-03-27 18:39:03 i Allmänt

- Jag vill inte ha någon pojkvän. Jag vill vara Singel. Det är mycket roligare! Vad ska man med pojkvän till? Den hinner jag ju med!


Roligt nog träffade jag dej på det viset som man bara gör i filmer. På en pub. Där kan man ju inte träffa riktiga killar! Där är ju bara såna där äckliga bönder! Men nej. Där stod du. Du tyckte om min tröja som jag hade köpt i Ullared för 60 kr. Du berättade om dina kläder som kostade tusenlappar. Du hade tänk att åka till Växjö den kvällen. Jag hamnande där för att jag skulle umgås med lite vänner.  Föll jag pladask för dej? Var det ödet? Eller kanske bara ren tur?
Vi fikade veckan därpå. Nervös. Osäker. Mycket tittande framför spegeln. Just den dagen hade ett munsår uppenbarat sig. Perfekt. Den går liksom inte att täcka över hur man än gör. Vi satt där i 3 timmar.  Veckan därpå var jag i Stockholm medans du var i Österrike. Jag fick ett sms på alla hjärtansdag. Jag kände mig speciell. Kunde det vara så att han faktiskt gillar mig?

Nu är nu. 4 veckor firade vi i onsdag.  Hur vet du att du är kär? Jag tänker på honom konstant. Jag blir överlycklig när jag får ett sms. Jag ler när jag kollar på bilder. Jag kan titta in i min datorskärm och kyssa honom på kinden som en 14 åring. Det finast med honom är att han tycker om mig som jag är. Han säger att jag är vacker, att jag är söt. Hur kan han säga så? Det finns ju så mycket fel när man kolla nära. Men kanske är det så att det inte spelar någon roll? Kanske är det insidan som räknas? Han säger att han inte förstå hur han har hittat en sådan som mig. Jag vill krama honom och säga att det är jag som har världens tur.

Jag är tacksam

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-03-29 08:18:12

Naaw, amanda var du öppnade upp dig då ;)

Postat av: annie

Publicerad 2010-03-29 09:41:11

så gulligt :)

är glad för er skull :D

puzzz

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-29 09:44:44

Tack annie <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela