.

Student 2010

Publicerad 2010-06-14 11:50:16 i Allmänt

Först och främst tänker jag inte ursäkta mig för att jag inte bloggat i helgen FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN. Man prioritera inte en blogg då om man har lite vett i huvudet. Som sagt , jag har gått i skolan i många år nu men nu är det slut med det. Blandade känslor. I helgen har jag bara njutit men idag när jag vaknade,när allt stim och springande hit och dit lagt sig känner jag mig konstigt nog lite tom. Eller det är ju inte så konstigt om man tänker efter. Jag känner mig raslöst. Som att jag borde göra en massa när jag i själva verket ska njuta av nuet.

I fredags var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. En dag med tårar och glädje. Ett nytt kapitel nu. Jag är redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela