.

TisdagTisdag

Publicerad 2010-02-02 19:44:13 i Allmänt

För att klara något krävs två saker det är vilja och motivation. Det är två saker som jag måste jobba på. Men nu har jag bestämt mig ”halleluja kör” Jag ska lägga ner min själ och all min tid för att göra min dröm sann.

Har haft en bra dag. Träffade Mathilda en stund! Så roligt så. Nyss tog jag mig ett varmt bad och gjorde inpackning i håret. Känner mig sådär fräsch och lite halvtrött. Underbart.

Min vecka kommer dessutom att bli jätte bra tror jag (kan ni känna genom data skärmen hur positiv jag är haha) Imorgon har jag förstås en rätt tråkig dag men på torsdag ska jag till Ullared med familjen. Vi ska köpa bebis grejer till Zigge som vi kalla honom/henne. Dock har bebisen inte kommit än, men vi ska iallefall dit och köpa lite sådana saker. Ska jag försöka att inte göra åt alla min pengar på onödiga grejer OM det nu går när man är där är ju frågan!På fredag har jag studiedag. En helt okej vecka med andra ord!


Åhhh vad jag saknar värmen nu!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-02-07 17:49:13

Världens bästa amanda ! i miss yaaaa!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-02-08 22:17:23

carrööö! Jag saknar dej med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela