.

Tisdag va?

Publicerad 2010-08-10 20:42:48 i Allmänt

Haft en bra dag? Min har varit helt okej. Var en runda hos Mia där även Julia var. Var sällskapssjuk och framför allt uttråkad. Efter en stund cyklade jag ner till farmor, städade och åt våfflor. Jag åt så mycket att jag tappade räkningen vilket jag anser inte är okej!

Nu sitter jag och kollar på Allsång på Skansen. Kan kvällen kännas mer deprimerande än så här? Svårslaget. Mitt enda sällskap är min 7 åriga kanin som för länge sen tappat sin livsglädje.  Aja det är ju något form av sällskap

Jag har iallafall laddad upp med lite gott inför kvällen. Får väl sätta på någon film och bara slappa. Anton och Erik kommer eventuellt hem lite senare sen och sällkapa mig.



Nyttigt för själen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela