.

Ett inlägg för dig!

Publicerad 2009-10-11 23:38:20 i Allmänt

Det är svårt att beskriva hur mycket jag verkligen tycker om dej. När jag är med dig så inser jag hur mycket jag saknar dig. Tanken på att inte veta när man ses igen är jobbigt. Jag har alltid lika svårt för det. När jag ser dig passera och du går åt ditt håll och jag åt mitt. Jag vill vara där du är. Inga avstånd, inga långa tågresor inte massa planering.  Jag inser varje gång jag är med dig hur mycket jag saknar det där spontana. Men jag uppskattar varje stund med dig!





Vissa människor vet man att man inte kommer umgås med hela livet. Men jag vet att när jag är gammal och sitter på ett ålderdomshem så kan jag se tillbaks på mitt liv och veta att du alltid har funnits där. I mina lyckliga stunder och i mina jobbiga stunder.


Du är helt perfekt!


Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-10-12 21:30:39

Åh, lilla vän.

Det är inte många gånger jag gråter meeeen...

Vet inte vad jag ska säga, du sa allt.

Saknar att alltid ha dig där, precis jämte mig.

Men vi klarar oss nu med, right? :)

Du är perfekt! <3

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-10-12 21:52:37

haha ja då! :)



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela