.

Att vara liten

Publicerad 2009-10-22 20:07:04 i Allmänt






Vad hände?

Sitter och kollar på gammla bilder. Det är knäppt, allt går så otroligt fort. Minnen passera, stunder försvinner och man är inte så liten längre. Jag minns när jag var liten och undrade hur jag skulle se ut när "jag blir stor" Man märker inte att man blir äldre. År bara passera. Jag vill ta vara på stunder. För dom kommer aldrig aldrig aldrig igen. Hur mycket vi än vill. Ibland vill man vara den där lilla lilla flickan som inte har ett enda bekymmer i hela världen. Som bara är. Som bara kan leka hela dagarna. Och om det någon gång kniper kan hon bara gråta ut i sin pappas famn. Tyvärr är man inte liten längre. Man måste vara stark och vara på topp. Jag saknar tiden utan några krav och massa måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela