.

Insperation

Publicerad 2009-11-12 22:04:19 i Allmänt

Man blir inspererad av olika saker. Det kan vara olika kulturer, mode eller kanske heminredning. Jag blir inspererad av människor som tro på sig själv till 150%.

Det finns en person i mitt liv som jag ibland blir väldigt inspererad av. Personen har ett mål, han vet att det finns tusen saker som talar emot honom, han vet att det är en tuff väg som kräver så mycket arbete och framför allt kostar honom mycket tid. Men på något sätt finns det något i honom som säger "Om jag lägger ner mycket jobb, hårt arbete och passion, kan inte människor blunda för det, dom kan inte ta miste på min talang" Han tror på det han gör även om en hel värld talar emot honom.

Jag fick mig en tankeställare idag när jag gick hem från stan. Om jag inte tror på det jag gör till 150% Är det helt meningslöst att ens försöka. Även om det finns mycket som talar emot en så måste man våga tro! Skratta aldrig åt någons dröm eller passion hur konstigt och dumt det än låter. ´

Om man vågar tro på det man gör ,det är då man kan insperera andra att försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela