.

Hon är som du...

Publicerad 2009-01-19 18:26:21 i Allmänt




Hon är nog den skådespelaren med den mest mesiga och jobbiga rösten som jag någonsin har hört. Alla hennes tonårsfilmer har väl alla sett antar jag. Jag är verkligen ingen Hilary duff fans, men jag måste erkänna att hon är grymt söt och snygg. Vad vill jag säga med detta inlägget egentligen? Jo, så här känner jag. Jag har alltid tyckt att kändisar framför allt skådespelare se fel fri ut. Snyggt hår, snyggt sminkade åå bla bla bla. Sen hittar men helt plötsligt en bild på Hilary duff med nada smink, med halv rufsigt hår och ringar under ögonen. Hon ser ju inte alls ut som på bilden jämte där hon se helt fel fri ut.
Nu låter det som om jag tycker hon är ful utan smink och hängande hår.Det menar jag inte alls! Men det är roligt att se att kändisar faktist också är människor. Detta får mig att inse hur media ger fel intryck av kända människor. Man kan inte se ut som Hilary duff för hon "gör det inte ens själv". Hon är som du, en tjej som skiter i hur hon ser ut ibland. Det är egentligen sjukt när man tänker efter. Vi ser endast henne när hon är som mest sminkad, den dyraste klännigen och de vackraste juvelerna. Och då tänker vi "om ändå jag kunde vara lika söt..."

Klart du är vacker utan smink, men det jag menar är att om du skulle har en stylist som fixade till dig i 4 h så skulle du minst vara lika söt och snygg som Hilary duff. Eller är jag helt ute och cykla?

Kommentarer

Postat av: Kurre

Publicerad 2009-01-20 08:59:04

GO for it amanda : )

du är bra bra bra och bra igen.

love <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela