.

Snart är det sommar eller?

Publicerad 2009-01-12 17:24:54 i Allmänt

Jag har kommit fram till att livet går så mycket lättare när man tänker positivt, vilket har lätt till att jag och Sara har skrattat i stort sett hela dan i skolan. Ååå vad härligt det är att skratta. Men just nu sitter jag och är helt desperat. Jag vill till solen! NU!! Men snart är det sommar. Det går nog fotare än vad man tror, hoppas jag.

-Anna det är jätte långt hem
-blicka alltid framåt.
Så himla kul, när man är as trött och det droppa ner regn från himlen.

Don't stop me now
I'm having such a good time
I'm having a ball
Don't stop me now
If you wanna have a good time
Just give me a call
Don't stop me now
'cause I'm having a good time
Don't stop me now
Yes I'm having a good time
I don't wanna stop at all

Kommentarer

Postat av: Kurre

Publicerad 2009-01-12 18:36:14

AMANDA LILLA : ) DOM HAR KÖRT DEN I KÖRSLAGET! WOHO

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-12 18:36:53

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela