.

Hellre för mycket att göra än för lite...

Publicerad 2009-01-28 22:59:30 i Allmänt

Jag har varit dålig på att blogga idag. Jag försöker skriva 2 inlägg om dagen iallefall. Jag älskar att ligga med datorn i knäet under ett täcke på kvällen. "Min stund". Det enda man hör är ljudet av tangenterna och tvättmaskinen. Min dag imorgon ser ut följande:

7.00- gå upp (döö trött)
7.50- gå till skolan
8.15-15.10- skola
15.10-16.00-Övningsköra med pappa
16.00-17.00 - One tree
 20.00-21.00 träning
22.00-..... till min underbara vän mia

På ett sätt gillar jag att har mycket att göra. Det får mig att känna att jag har "ett liv". Jag vill inte vara "Hon som alltid är hemma och kollar på TV tjej" Nej usch. Hellre för mycket att göra än för lite. Kollade på Made in Sweden innan. Jag får panik på den där killen kommer inte påvad han heter nu men ändå. Så himla seg och omständig. Dom visade ju klipp från Los Angelse och ååå vad jag längtar tillbacka! Men förhoppningsvis så kommer jag kunna åka dit igen.

Grymt skönt att vara ledig på Fredag! Ska åka till jkpg senare på dagen sen. Och sen på lördagen blir det Göteborg. Kommer blir en grymt rolig helg, men som vanligt kommer det går fööör fort. Nä nu måste jag sova.Men det är jätte kallt i huset. Himla renveringshus! vill bara att köket ska blir klart nu så jag slipper el-bygg äckel gubbar haha:)

Sov gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela