.

Segdag

Publicerad 2009-02-18 10:15:17 i Allmänt

Skola idag igen. Whoohooo. Har just smällt i mig en macka och varm oboy, rikigt gott. Börja känna mig lite sjuk faktist. Jag som alltid säger att jag aldrig blir sjuk. Jag gör en edlundh haha. Vi sitter och håller på med marknadsföring nu. Inte kul alls. Mitt förslag var att köpa in några råttor och para dom med varandra och sedan sälja råttungarna till personer som har ormar. Tyvärr så tyckte inte någon annan det. Konstigt haha.

Idag är det städdag. Ska till farmor och fafar och städa. Känner inte alls för det idag. But I need money.



Nu börja lektionen, ses!

Kommentarer

Postat av: KURRE

Publicerad 2009-02-18 14:30:54

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Postat av: sören

Publicerad 2009-02-19 10:15:19

haha, du är rolig manyyy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela