.

En vecka kvar till lov..

Publicerad 2009-02-02 18:24:53 i Allmänt

Jaha, då sitter man här igen. Måndagen är avklarad i skolan. Jag ser positivt på saken. Bara jag överlever måndagen är jag glad! Ikväll blir det Prison Break iallefall. Fundera på att ta ett långt varmt bad nu, låter inte helt fel eller hur? Seriöst, i vårt hus är det iskallt. Riktigt riktigt jobbigt faktist.

I veckan händer inte så jätte mycket faktist. Blir det gammla vanliga. Träning tisdag och Torsdag. Städning på onsdag.
 Har Tema vecka i skolan så det är rätt kul faktist för en gång skull. Och nästa vecka är det LOV! Åååå vad jag längtar. Jag julia och Mia drar till stockholm. Kommer blir grymt roligt. Och som jag ska shoppa! Min kära far är så snäll och ge mig ett bidrag också, puss på honom!

Jag orka inte skriva mer nu haha..nu ska jag ta ett bad. Men vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela