.

En skön onsdag

Publicerad 2009-02-25 15:36:15 i Allmänt

Dagen har varit mycket skön än så länge. Slutade tidigare idag så sjukt skönt.Har redan hunnit att städa hos farmor och farfar. Onödig dag i skolan men som sagt väldigt skön och slapp. Har just suttit och skrivit klart ett arbet om John Steinbeck på ENGELSKA. Fy skuttan säger jag bara. Det är i sådana lägen man inser att man hatar engelska. Men nu är det gjort och jag är glad att har det ur världen. Mitt Ergonomiprov gick med kalas 35/ 38 väldigt bra med tanke på att jag inte hade pluggat någonting knapp. Man blir så sjukt pepp när det går bra i skolan. Man blir taggad att göra bättre ifrån sig hela tiden och det är bra! Mitt mål är att gå ut med bäst betyg av oss syskon. Jag kommer lätt vinna. Det känns skönt att i framtiden har något att skryta om haha!


Sedan blir jag så sjukt glad när jag tänke på att det snart är helg! Lovisen kommer troligtvis hit. Ååå lille gumman vad jag saknar dig! Kommer blir kanon. Nu känner jag för att sova lite. Hade varit grymt gott Jag är värd det nu tycker jag. Den där John Steinbeck ta död på mig...

ses!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-02-25 17:22:49

& jag saknar dig! kommer bli myspys <3

det är kanon att du kämpa! fortsätt så. som jag brukar tänka:

"Skolan tar på krafterna, men tänk såhär. Det är meningen att ni SKA kämpa i skolan. Om allt vore lätt så skulle ni inte lära er nått ju. Man måste ha det lite svårare än vad man klarar så att man utvecklas. Känn inte att det är ett lidande. Utan känn att det eggar er att kämpa på."

PUSS

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 17:41:02

hahah okej tack:) Den där danny är typ en Dr Phil:)



Very soon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela