.

En ny vecka

Publicerad 2009-02-16 10:27:12 i Allmänt

Sitter och har historia nu, har rast om 2 minuter typ. Va det bara jag som tappade känslen i benen idag på väg till skolan? SVIN kallt. Saken blev inte bättre när man inser att växlen har frusit fast på 1ans växel. Here we go! trampa as mycket. Men jag kom fram till skolan i tid iallefall. Tycker ändå att det har gått bra att vara i skolan än så länge. 

Efter skolan ska jag förbi Mia en stund. Ska kollar på Top modell som hennes pappa så snällt spelade in när vi var i Stockholm. Mycket trevligt!  Sedan blir det förmodligen till donken med daddy and brother. Jag som tänkte försöka vara nyttig haha.


Den här blir min i veckan! Eftersom min fungera mindre bra.

Ses!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-02-16 13:41:18

åh va nice med ny mobil!

jätte fin! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 14:41:53

den är fin tycker jag : )

top model!!!! woho....

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 14:42:04

från kurre, haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela