.

depp Amanda...

Publicerad 2009-02-15 17:40:37 i Allmänt



Okej, jag har ångest för imorgon. Jag palla inte skolan aaa, panik. Men det måste gå! Sen saknar jag min Lovisa med. Varför flyttade du? Dumt gjort. Känns nästan som om det är jobbigare nu är var det var innan. Men när vi väl träffas så uppskattar jag det enormt mycket! älskade vän.  Vi måste ses snart!

Idag har det varit en slapp dag. Vilket jag tycker är enormt skönt ibland. Mamma och jag var ute och gick innan. Mysigt! Och very soon börja One tree hill!

Stockholmsbilderna kommer snart!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-02-15 19:12:01

oj vad känslig jag var. jag sitter här och gråter nu och jag vet inte varför. eller jag antar att det är för att jag saknar dig så otroligt mycket och nu kom jag verkligen på hur mycket jag faktiskt gör det. mer&mer för varje dag. detta börjar bli jobbigt faktiskt. det är verkligen mycket jobbigare nu. meen, vi har iallafall varandra och det är jag så sjukt glad över!

jag planerar att komma ner snart, bara så du vet :)

puss på dig älskade vän <3

Postat av: amanda

Publicerad 2009-02-16 08:14:11

Det hoppas jag verkligen haha:)pussss på dej ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela