.

10.06-skola

Publicerad 2009-02-04 10:08:19 i Allmänt

Onsdag idag om någon har glömt det. Jag ska jobbar som ett as i skolan idag har jag bestämt. Jag vill blir klar med allt nu. Har precis gjort en analys om en tavla, jätte kul verkligen. ska iallefall dra till farmor och farfar efter skolan. Onsdags-traditionen ,att städa. Men det går bra. Jag är en fattig flicka som behöver pengar.

Jag föröker ta mig igenom veckan bara känner jag. Visst projektvecka är roligt men ändå kan jag inte låta bli att tänka att det känns meningslöst. Men jag ska inte klada, för en gång skull får man göra precis som man vill utan att någon lägger sig i . Ikväll blir det TV tittande igen, som vanligt fy vad tråkig jag är! Top modell och Made in Sweden.


Nu är rasten slut så nu himla sätter vi igång

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela