.

My Home sweet home!

Publicerad 2011-03-24 22:25:45 i Allmänt



Imorgon ska jag åka hem! Har inte träffar min far och mor på 6 veckor! Det kan låta lite i en dels öron men för mej är det en ganska lång tid. Inte för att jag har längtat hem överdrivet utan mer att man faktist inser att det var ett tag sen man sågs. Ska äta mammas goda mat, fira att pappa fyllt år, ligga i min säng, kramas och bara vara hemma. Åhh vad underbart!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt sedan släppa av mina barn vid skolan/dagis. Sen åka buss (JIPPII) Sen kommer min pappa vara vid jönköpings terminal och vänta på mej. Åhhh vad jag ska krama honom!


Just det. 13 månader idag. Ett år och en månad. Simon Andersson syndromet håller i sig! Och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela