.

Hem

Publicerad 2012-01-27 15:10:27 i Allmänt

Sitter på centralen nu. Ska hem till Värnamo över helgen. Känns kul att komma hem en sväng men anledningen till att jag kommer hem är för att säga hejdå till Lina som åker till Afrika i ett halvår. Känna lite sorgligt men självklart super kul för henne. Jag och Ida Var inne på Kicks innan för att köpa ansiktsvatten till mig. Jag har sjukt svårt för att fråga expediten om hjälp. Tycker sånt är pinsamt. Men det tycke inte Ida utan gå fram till en expedit i mitt ställe och fråga " ursäkta finns det någon hjälp vi kan få" okej nu låter det inte alls kul men det var roligt på plats haha! Vad ska ni göra i helgen? Jag ska plugga och äta mammas goda mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela