.

.................

Publicerad 2011-01-02 12:37:47 i Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, jag har gjort saker som jag aldrig trodde jag skulle göra.
Höll du några av dina nyårslöften? vet inte om det räknas som ett nyårslöfte men jaa det gjorde jag! Eller jag hade två löften, ett höll jag ett höll jag inte
Dog någon som stod dig nära? ja :(
Vilka länder besökte du? Grekland, England
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? ja kanske inte "stora" saker men små
Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 24 februari 22 mars bla
Vad var din största framgång 2010? Bry betyg, körkort, stod ut med de skit jobb jag fick utstå! 
Största misstaget? Inte sparade mer pengar, men aa palla haha :)
Har du varit mycket sjuk? Är typ aldrig sjuk. Kommer inte ihåg sist jag var det!
Bästa köpet? Iphone, resor och självklart mit dyyyra körkort!
Vad spenderade du mest pengar på? körkort, london och ständiga små saker
Gjorde någonting dig riktigt glad? Familj och vänner gör mej alltid glad!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? låtar med U2, Oskar Linnros och tusen andra låtar!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag!
Vad önskar du att du gjort mer? Oj, ingen aning faktist!
Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi på onödiga grejer som man ändå inte kan påverka!
Blev du kär under 2010? Ýes!
Hur många one night stands? 52 st
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hata är rätt starkt ord, men visst finns der människor som jag tycker mindre om.
Bästa boken du läste i år? När Lucy skulle gifta sej
Något du önskade dig och fick? Massor!
Årets bästa film? Oj finns på tok för många som jag gillar!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? leggins 24/7
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åkte till jkpg med familjen och shoppade, åt god mat och gick på bio.
Vad gjorde du på midsommar 2010? Var överallt å ingenstans haha :) Nää men var i halmstad med underbara vänner och njöt av livet.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det enda jag kan komma på är att jag hade fått ett heltidsjobb i höst, men varför älta gammal skit?
Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner, min underbara familj och min älskade pojk
Vem saknade du? Självklart farfar efter han gått bort i sommras och vänner som bor på avstånd. Men det som var jobbigt va att ha ett distansförhållande. Att sakna någon men veta att man kan inte ses är det jobbigaste jag har varit med om. Samtdigt har det varit nyttigt och lärorikt och inget jag vill ha ogjort.
Lärt känna nya människor? Jaa. Kanske inte så många helt "nya" männsikor men lärt känna många mer på "djupet" ojj detta blev djupt haha :)
Den bästa nya personen du träffade? Helt klart min underbara simon. Jag älskar dej över allt annat på hela denna jord och jag kan inte föreställa mej hur det skulle vara utan dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela