.

Hejdå värnamo!

Publicerad 2011-01-23 10:55:03 i Allmänt

Okej. Nu flyttar jag. Mitt tåg går om några timmar. Jag har inte inte fattat det än. Känns som jag bara ska bort någon vecka och sedan åka hem igen. Men nej. Jag ska flytta. Klara mej själv. Tvätta mina egna kläder, plocka in disk efter mej och vara vuxen. Det känns så konstigt att kolla in i mitt sovrum och veta att det kommer vara tomt där nu. Men det här känns bra. Det gör det. Jag vill bara spola fram tiden 3 veckor fram för då har jag liksom kommit in i ”vardagen” Vet hur barnen är, vet vad alla saker i köket ska stå och vet hur tvättmaskinen fungera. 

Det känns skönt att jag både har Mathilda, Mormor, kusin och Simon där uppe. Även om man kanske inte träffas hela tiden så är det just känslan av att veta att det är bara att ringa om det är något.

Men jag gör det för min skull. Jag gör det här för jag vill flytta. Jag vill andas ny luft. Känna att ingen vet vem jag är. Gå omkring i nya områden och bara njuta. 

Nu ska jag fixa i ordningen det sista, sedan kör pappa ut mej till Simon och efter det blire tåg tillsammans. Ganska mysigt ändå! 

Just det! Jag vet inte hur mycket bloggande de blir nu framöver. Har inte med mej någon dator upp men kommer köpa en så fort jag kan!

Kommentarer

Postat av: the girl in thailand

Publicerad 2011-01-23 11:18:37

omgeeee amandy !!! skype as soon as possible när du är där uppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

är så nervös för din / er skulllllll döööör. lycka tilllll!!1

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-01-23 14:42:28

Hahahha!!! Vi kan skyla imon säkert!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela