.

Fredag vänner!!

Publicerad 2011-01-14 16:44:45 i Allmänt

Fick ett litet gulligt sms från min ”familj” som jag flytta till nästa söndag (ohh nära nu!) Blev så glad. Känns roligt att dom tänker på mej och ta sej tid för att dom vill att jag ska trivas hos dom. Blev löjligt glad över den lilla texten! 


Som sagt. Nu är min jobb-vecka över. Känns skönt att kunna njuta av lite helg. Lovisa kommer ikväll och sover över.Är sugen på en rikigt tjej film och bara prata om livet. På lördag ska jag vara med Simon som åker igen på söndag. Det är tråkigt att man bara nästan ses på helgerna men ärligt så är jag ju van ;) Och det känns otroligt skönt att vara i samma land!

Nu äre dax för en gnutta sömn. Sedan städa av rummet lite lätt och sist en dusch. 

Jag älskar Fredag av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela