.

Min blomma

Publicerad 2011-08-31 20:30:01 i Allmänt



Vem har fått en blomma? va va va va va?!!!! Det tog Simon Andersson 1,5 år att köpa en men nu har det stått i mitt rum i en hel vecka och är fotfarande lika fin! 
In your face! Jag har fått en blomma som är vald med omsorg och kärlek. Eller aa jag vill tror det iallefall haha!


På tal om Simon så ska jag till honom imorgon. Längtar! Ska vara i Lund över helgen och bara mysa. Självklart ska vi fira 1,5 år och en vecka och en dag tillsammans. Kanske mest 1,5 år eftersom vi inte gjorde det förra veckan. Känms inte jätte romatiskt att göra fisksoppa tillsammans med 5 andra familjemedlemar, som läget var just då. Fattar ni vad jag skriver ? Jag fattar knappt själv haha! 

 Jag är en så duktig flickvän att jag vara nere på stan idag och köpte en inflyttnigspressent. Ett stort + i kanten! Men vad kan det vara?





Mycket spännande! Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela