.

Onsdag

Publicerad 2011-04-20 11:25:33 i Allmänt

Nu har jag:

*städat mitt sovrum ( mår illa av tanken på alla skit jag varit i de senaste veckorna )
*städat kök/TV rum
*städat min toa
*Kört två maskiner med tvätt

DUKTIG AMANDA "klapp på axeln"

Nu ligger jag utslagen i sängen och ska snart börja packa ner lite vad jag ska ha med mej hem i helgen. En sysselsättning som jag både hatar och älskar. Åker imorgon morgon med kära swebus. Kommer till VMO på eftermiddagen.

Tror min långhelg kommer vara riktigt mysig och rolig! Lör-sön åker jag troligtvis till Halmstad och bara äter god mat njuter av solen. De andra dagarna ska jag bara vara med min kära familj och troligtiv träffa lite vänner.

Konstaterade just att detta inlägget är skit tråkigt...

Nu ska jag fixa något att äta. Typ en macka. Inte roligt att göra mat till sej själv tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela