.

Överblick

Publicerad 2010-05-03 10:28:38 i Allmänt

Blev en sån där riktigt skön morgon. Vi fick jobba hemifrån idag från skolan så jag tog en sovmorgon till nio. Tänk vad mycket två timmar gör! Helt sjukt. Har väl inte sovit överdrivet bra den här helgen kan jag väl inte säga. Men jag överlever det med. Haft en riktigt bra helg måste jag säga. Idag ska jag damsuga mitt rum och damma lite. Är sådär riktigt äckligt. Senare ska jag vara barnvakt åt mitt syskonbarn Noel. Ensam med en 6 veckors baby känns spännande. Så sjukt mysigt. Lilla gubben. Ja efter det blir det plugg hela dagen.


I fredags umgicks jag med en lite annorlunda konstellation. Vi åt en supergod kvällsmat. Blev inte att gå ut och titta på elden, blev inte så inspirerad när regnet öste ner om man säger så. Jag tycker det är roligt att umgås med lite olika människor med. Blir lätt samma. Inget negativt med det men det är roligt att träffa lite nytt.  På lördagen var jag en vända hos Julia på kvällen, kunde dock inte stanna så länge men det var mysigt den stunden som det varade. På söndagen var det partyy ute i Rydaholm för Simon, hans bror och pappa. Hela hans släkt var där. En spännande upplevelse. Det var trevligt! Dagen led mot sitt slut och jag åkte vidare mot Mia som också hade födelsedagsfirande. Även där var det roligt! Hon hade fixat med grillning. Jätte gott!


Tack alla för en jätte rolig helg! Synd att det alltid ska gå så himla fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela