.

23.00

Publicerad 2010-05-18 23:00:11 i Allmänt

Jag har suttit länge nu och fundera på vad jag ska skriva. Vet ni, det finns just nu inget som tynger mina axlar. Det finns endas EN liten sketen sak, ett skolarbete och det är allt. Det är i såna här lägen i livet som man verkligen trivs. Man har inte ångest. Man bara är och njuter av precis allt.


Under hela våren har jag haft magkatarr. Förra månaden har jag haft svårt att sova. En period åt jag nästan ingenting. Det var för mycket av allt.  Mitt i allt detta ska man hinna vara med vänner och finnas till för alla. Det som tyngde mig var skolarbeten och körkortet. Jag kan inte för mitt liv förstå hur jag lyckades hålla huvudet så högt.  När jag ser tillbaka blir jag lite stolt över mig själv om jag ska vara ärlig. Jag klarade det! Jag misslyckades många gånger på vägen, men jag gav inte upp för jag visste att i slutet skulle det vara värt varenda timme som jag satt och pluggade. Kanske är det en liten sak för dej, men för mig har jag bevisat att bara man har en stark vilja så funka allt!

” Du har inte misslyckat fören du har gett upp”

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela