.

Dr Amanda

Publicerad 2010-03-17 20:28:37 i Allmänt

Har tittat runt på lite bloggar nu och det verka faktiskt som att alla är lite halv-deppiga idag. Varför? För det mesta handla det om skolan- körkort- kallt och stress. Jag känner igen mig i alla punkterna.  Nu kan man välja att gå två vägar.

Väg 1:Deppa ihop. Tycka synd om sig själv. Lyssna på sorgsen musik. Gråta. Tänka på hur tragiskt livet är.

Väg 2:Se livet från den ljusa sidan. Är det verkligen såå farligt? Sätt på glad musik. Planera roliga grejer som du vill göra framöver.

Då tänker du jag väljer väg 2! Då ljuger du. För nästan alla väljer väg 1. Vi tycker synd om oss själva. Är det dåligt? Får jag inte tycka synd om mig själv? Joo. Så här gör jag. Jag tycker synd om mig själv en stund. Gråter lite. Sen tar jag nya tag. Så först väljer jag väg 1 för att avsluta med väg 2. Bra va??

kanske är jag den nya blondinbella haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela