.

14.17

Publicerad 2010-01-27 14:17:16 i Allmänt



En färsk bild. Tagen för exakt 4 minuter sen. Jag älskar detta ”skick” jag är i nu. Inget smink, otroligt äckligt hår (där av mössan) Kläder som inte har någon passform.  Låter fantastiska va? Haha. Jag orka inte bry mig. Men det är klart en dusch skulle ju inte skada.

Jag har nog konstig känsla inom mig. Jag vet inte vad det är men de är någon som inte känns bra, något klämmer, men jag vet inte vad?! Jag blir liksom inte av med den. Eftersom jag inte vet vad det är så kan jag inte heller göra något år det. Har det hänt dig med någon gång? Man kan vara jätte nervös eller orolig över något men man vet inte vad!

 

Nåväl.

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-01-27 15:55:44

Är det min tröja du har på dig? :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-27 18:22:00

HAHAH aaaa! :) den är ju as goo! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela