.

11.22

Publicerad 2010-01-18 11:19:45 i Allmänt

Måndag morgon. Denna härlig dag. Man är alltid lika posetiv när man vaknar. 

Har iallafall haft en väldigt skön och lugn helg vilket känns bra. Har inte gjort så jätte mycket men det är det som är så skönt ibland. Hittills av den här dagen har jag hunnit med att:

*Vakna av att mamma kommer in och fråga om jag är vaken. ”jo jag är alltid vaken vid sju” Dum fråga med andra ord.

*Cykla (sladda med cykeln) till skolan. Trodde på riktigt att jag skulle halka varannan minut. Det roliga var att jag insåg redan när jag cyklade från huset att det inte går cykla idag, men jag hade brottom att komma tid så vad gör man?

*sitta i skolan, kolla ut genom fönstret och vilja ha helg

*Gått till min körlektion. Hade körlektion. Vi pratade om bugg i bilen?! Hon tyckte jag skulle börja ta bugglektioner. Rolig kvinna det där.

Nu sitter jag här och väntar att klockan ska bli 11.30 för då är det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela