.

Torsdag som i Torsdag

Publicerad 2010-04-01 22:11:52 i Allmänt

Då har vi lov helt plötsligt. Jag är trött efter den här veckan. Har pluggat konstant känns det som. Men man känner sej duktigt på något vänster. Efter skolan var vi och åt middag hos farmor och farfar. Jättte gott! Älskar farmors mat. Grymt gott. Har varit en helt okej dag. Inte jätte roligt men helt klart inte den värsta jag upplevt. Tycker att jag har så sjukt kul i min klass nu förtiden! Jätte roligt!

Har även en rolig helg att se fram emot! Så jag är bara lycklig nu! Simon kommer hem inatt så imorgon kommer jag träffa min kärlek! Känns helt underbart, har varit utan honom i 15 dagar och det är läääänge när man är ihop!

Nu ska jag fixa med lite annat!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela