.

HV

Publicerad 2010-04-22 11:22:50 i Allmänt

Var sjuk igår så känner mej fotfarande inte helt hundra, men jag vill inte missa mer i skolan nu! ”Tappert Amanda tappert” Nåväl. Vi sitter nu och har precis kommit på ett slutprojekt. Det räckte tydligen inte med att har ett projekt HELA året, utan nu ska vi göra ett till innan studenten är här. Men vi har kommit på en bra sak att göra så det löser sig nog. Min hjärna är trött 24/7 orka inte ta in mer. Men jag MÅSTE hålla ut nu det bara är så. För det kommer vara värt det den dagen jag står där med min vita klänning, mina höga klackskor och mössa. Känns så långt borta bara. Mycket att checka av innan.

Ska visst på hockey ikväll. Ska bli kul, men samtidigt lite skrämmande. Kan känna att vissa inte redigt vet var gränsen går. När allt handlar om liv och död. Är det okej liksom? Beror på vem man fråga. Det roliga är att jag ska stå i klacken. Amanda 1.55 cm lång ska stå och låtsas att jag är deras störta fans, att jag har lagt ner hela min vecka för att stå just där den stunden. Aja blir kul tror jag! Sist hade jag faktiskt jätte roligt med Lovisa!  

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-04-22 17:51:32

HV BLÅ ÄR DOM BÄSTA. HEJA HEJA HEJA HV!!

he he he

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-23 14:00:14

ha ha ha ! :)



Sjukt rolig match! VIII måste ses snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela