.

Torsdag

Publicerad 2009-09-03 10:38:28 i Allmänt

Ja, jag vet. Jag har inte bloggat på länge. Jag har inte haft mycket att skriva. Hur roligt är det att skriva deppiga inlägg om hur tråkig skolan är? Jag känner mig dukigt iallefall. Träna 2 gånger i veckan. Cykla från och till skolan. Jag börja få upp flåset lite känner jag. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte trivs med vardagen. Allt börja komma i ordning i mitt liv. Jag har tider att passa, jag sover inte bort hela dagen och jag håller på med körkortet. Ganska skönt att ha lite att göra. Men vänta om 1 månad, då tycker jag troligtvis att skolan att livet suger n:)

Idag ska jag fika med bror på stan. Vilket vi har tänkt att göra i typ 5 månader, men det har dock inte blivit av. Men idag smäller det. Ska bli jätte mysigt! Sedan ska jag möta upp mamma och pappa, då ska vi kolla på syskonkorten. Tror inte jag vill se dom med tanke på att jag inte gör mig bra på bild!

Lika intressanta inlägg som vanligt! Men bloggen är mest för min egen skull....

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela