.

Taylor Swift

Publicerad 2009-09-25 10:03:39 i Allmänt

Taylor Swift växer i mina ögon. Hon är rikgit duktigt!

Nu ska jag visst har ett prov, inte så svårt tror jag. Det kommer gå bra. Slutar tidigt idag. Cykla hem för att senare åka till min apu plats och säga hej. Senare ikväll blir det malmbäck. Trevligt trevligt! Detta kommer blir en bra helg känner jag på mig!



Började kolla på en jätte bra film igår! Så sjukt spännande. Handlar om en kvinna som åker dit för knark på flygplatsen. Jag blir lite smått paronid. Det kan hände vem som helst. En gubba lägger ner knark i väskan sedan åker man dit utan att man har gjort något. Kankse inte jätte vanligt men ändå.

Jag vill verkligen åka iväg. Kvitta vart. Vill bara läman denna hållan för en liten stund. Att komma bort det "normala" Men I will survive I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela