.

En bok liksom?

Publicerad 2009-11-27 12:24:17 i Allmänt

Läste ut min bok nu under förmiddagen. Jag är helt fast! Det här är nog en av de bättre böckerna jag har läst. Jag kan inte sluta och tänka på personerna i boken. Jag har blivit helt fägslad! Jag kom på mig själv när jag läste att jag satt och skrattde högt, nästa sekund grät jag nästa och senare var jag så nervös för hur det skulle gå att jag inte kunde ta boken i från mig! Det är såna här böcker som gör att man älskar att läsa. Att det väcker något i en.

Har som sagt studiedag idag med. Kan man inte har det oftare? Ikväll blir det nog harrryyyssss! Ser fram emot det mycket kan jag säga!

Dags att ta tag i livet

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-27 16:23:13

Dansa lite åt mig också ;)

Postat av: amanda

Publicerad 2009-11-27 17:17:26

hahah ! ahh :)du ska se mej på dansgolvet! tänk en kort liten blond tjej vika på rumpan hahah :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela