.

acidophilus-min räddare!

Publicerad 2009-03-22 17:20:30 i Allmänt



Helgen är snart över. Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan övningsköra lite. Jag vill har körkort nu! Men som sagt först måste ju september komma, och det är låååångt kvar. Först en härlig sommar med sol och bad. Och på tal om det, eller kanske inte alls det ,så är det otroligt många som skaffar blogg nu för tiden, men det är positivt tycker jag.


Gårdagen spenderades i Hillerstorp. En trevlig kväll med trevligt folk. Va inte så jätte pepp under dagen men det blev helt okej sen ändå. Imorgon väntar skolan. Jag ta i stort sett dag för dag. För nu är det nästan lov, inte alls långt kvar. Plus att jag är ledig halva onsdag och hela torsdag! Påsklovet kommer nog blir bra tror jag. Mormor kommer och det var typ 7 månadersen jag jag träffade henne, så det blir nog mysigt. Shiitt är det så länge sen? Förresten så har jag klippt håret idag. Det blev fint, tror jag haha. Nämen ingen större förändring toppade det som vanligt. Ska ju färga det nu till veckan mer blondt. Sedan är tanken att jag ska köpa lite löshår och sätt i när jag känner för det. MEN jag har ingen ekonomi alls nu,och det är i såna här lägen som man inser att man vill har ett jobb. Alla tjejers dröm är väl att få 10.000 kr i handen och spendera på kläder, smink,skor liksom?






Den är filen har räddat mitt liv i stort sett. Har haft ont i magen i typ 3 veckor men "Wola/Hallelujakör/flygande hjärtan" Kommer pappa hem med en fil som innehåller acidophilus,typ goda bakterier mot magen. Så mitt liv känns så sjukt mycket bättre just nu! Kanske dock mindre kul för er att veta.

Nu ska jag ut och övningsköra. Har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela