.

Söndag

Publicerad 2009-03-15 11:26:44 i Allmänt

Söndag morgon! Vaknade för en gångs skull i rimlig tid, man vill ju inte sova bort hela förmiddagen, vilket jag kanske redan har gjort? nää. Nåväl. Kvällen igår var mycket lyckat! Tack sandra and Lydia! tycker ni att rätt låt vann? Om jag ska vara allvarlig så bry jag mig inte ett skit. Det brukar ändå gå dåligt sen i den rikigt finalen. Idag ska jag ha kvalitetstid med min bror, som vi egentligen skulle ha igår! Blir troligtvis en fika på stan, det låter väl bra? Senare skavi nog till Emma och Markus, så denna dagen kommer gå fort. Igår var föressten jag och min kära syssling och fixade kort till solarium. Vi tänkte gå två gånger nästa vecka. Problemet är bara att jag har solarieskräck, så jag måste övervinna rädslan. Men nu gör jag det mest för jag känner mig otroligt blek. Men jag tror inte det kommer synas något ändå, men det kan väl vara varmt och skönt att bara ligga där? 

Nu är tanken att jag ska gå och duscha men ett bad vore ju inte heller vara fel beslutångest. Efter det måste jag städa mitt rum och rensa garderoben, jag har på tok för mycket kläder som jag inte använder som bara ta plats.



Såhär snygga (fula) Var vi igår på maskeraden. Men vilka vann priset om inte vi! Jag hoppas att ni ser att vi är tuppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela