.

En tanke

Publicerad 2009-02-24 13:46:30 i Allmänt

Hur ofta känner man att man sitter fast. Livet ser precis likadant ut vecka in och vecka ur. Är det allt liksom? Ibland känns det som att mitt liv är som en cirkel. Det går runt runt runt. Så är det väl för det flesta människor. Men jag blir sjukt trött på det. Då börja jag klaga över hur tragiskt mitt liv är och att det inte händer något! Jag hatar känslan av att "sitta fast". Att göra samma sak varje dag. Att hitta på samma sak varje helg. No action typ haha.

Men som sagt.
Jag menar inte att jag är negativ för det är jag inte. Jag trivs med mitt liv. Men jag antar att alla människor känner så här ibland.
Sitter och skriver ett arbete om Rudyard Klipling, döda mig! Slutar iallefall snart. Ska blir mycket skönt måste jag säga.


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela