.

Nudlar ikväll!

Publicerad 2009-02-19 18:54:31 i Allmänt


Idag fick jag mina nya mobil "smilllee". Blev nöjd med mitt mobilval måste jag säga. Tanke va att jag skulle till Mathilda ikväll och sen träna. Men jag kom på att jag har ett prov imorong. Så hela kvällen sket sig. Så varför sitter jag här då egentligen? typist mig.Jag orka inte stressa runt. Jag få ta igen träningen nästa vecka. På tal om det så blev jag otroligt sugen på nudlar nu, sjukt gott! Imorgon är det gympa +prov sedan hem. Det är vädligt skönt att sluta vid halv elva på en fredag. Samtidigt känns det alltis som en meningslös dag. Men det kan jag nog leva med.


Nu måste jag plugga vidare om jag ska klara det sketna provet. Ergonomi i mitt hjärta...




"Vad kan jag göra, jag säger att jag är ledsen , ja jag är ledsen ledsen men för vad? om jag såra dig hatar jag mig själv, jag vill inte hatar mig själv,vill inte skada dig. Vi beter oss som barn."

Jag gillar den låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela