.

Lovisa den fina!

Publicerad 2009-02-28 21:49:17 i Allmänt

Som sagt, lovisa kom hit igår ikväll. Kvällen tillbringades framför TV:n. Mia kom förbi en stund med! :) Idag sov vi till halv elva typ. Det var såå skönt att sova ut, jag älskar det. Sedan gjorde vi det efterlängtade , vi fotade. Blev runt 280 bilder. Så nu kan vi inte klaga på att det inte finns några bilder på oss. Det var riktigt kul. Lovisa åkte vid halv fyra snåret! Jag tror inte
du förstår hur bra du är!


*Hittade pengar
*Madrassen är på fel håll
*Lovisa ramlar
*Amanda halkar ner för slänten med kameran, och mejar ner lovisa.

Jag är så otroligt glad att du finns i mitt liv, du är bäst!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-03-02 13:00:33

och jag är så otroligt glad att DU finns i mitt liv! puss på dig bästa <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela