.

En japansk spets, JA TACK!

Publicerad 2009-04-17 14:07:51 i Allmänt



Asså det här är precis en sådan hund som jag vill ha. Jag är totalt förälskad i denna hundras. Dom är allergivänliga,luktar inte hund och vädligt sällskapliga. Jag måste måste måste måste någon gång skaffa mig en sådan. (förlåt att jag bryter om uphosvsrättslagen haha)

Vi hade massage idag på gympan. Kändes ganska meningslöst om jag ska vara ärlig. Vara i skolan i 180 min och sedan cykla hem. Inte konsitgt att folk skolka. Men det gick rätt fort. Det bästa med fredagen är att jag inte sminkar mig på morgonen. Tänk vad man har ändrats på sig bara 2-3 år. Att gå utan smink då va ju lika med döden. Nu skiter man liksom i det lite. Jag bry mig inte vad folk tycker om mej på det sättet längre.

vid four kommer mia hit. Fika och ta lite kort stå på programet, mysigt! Men som vanligt är jag alltid så trött och seg på fredagen. Jag har haft så otroligt mycket nu i veckan att jag bara längtar till sängen ikväll. Men mycket ska hinnas med innan dess, och som dom säger "sova är ju inte allt". Men jag är en liten människa som behöver mycket sömn faktist.

Ses din mes.

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-04-17 18:07:58

nä, sova är inte allt ;)

tänk vad mycket man hinner med om man inte sover alls, hah! Testa det en gång ;p

Postat av: amanda

Publicerad 2009-04-19 13:34:42

men då får man sömnproblem som du har hahah:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela