.

Torsdag

Publicerad 2011-05-12 15:13:17 i Allmänt

Det finns en sak som är tråkig. En sak som alltid begränsa en och det är pengar. Egentligen skulle man leva ute på landet i en stuga för då skulle man troligtivis spara in massor av pengar. Bara en sån sak som att åka in till stan är inte gratis för under 3 timmar där lär du känna ett sug efter en kaffe eller en kaka.

Nää nu ska vi inte deppa ner oss i pengar problem. Haft en bra dag så här långt? Min har varit ganska seg. Amanda Lindahl sov här inatt och hon åkte i morse. Gjorde ett tappert försök att åka in till stan efter att jag lämnat kidsen men kände att jag inte hade någon insperation, så jag åkte hem efter en timme typ. Gömde mej på mitt rum tills städaren var klar. Vill inte vara iväg när hon håller på att städa å greja. Efter det gjorde jag fisksoppa (vuxenpoäng)Den blev as god!

Härligt med helg imorgon! Kan inte förstå hur fort veckorna bara passera! Får nästan lite panik. Det är för galet 12 maj idag! Det känns konstigt att man snart ska lämna det här stället. Det här livet. Men jag måste erkänna att kommer njuta av att vara nära min vänner å min familj en hel sommar. Att slippa känna stressen över den lilla tid man har under ex en helg när man kommer hem. Samtidigt är det sjukt jobbigt att behöva säga hejdå till två underbara ungar som jag har varit med varje dag i ca ett halvår. Okej att det är inte alls samma relation som man har till exempelvis ett syskonbarn men det är ändå med en liten klump att behöva säga hejdå. Men det är ett senare problem!

På tal om ungar så ska jag springa till bussen och hämta hem dom nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela