.

Måndag

Publicerad 2011-05-23 21:54:15 i Allmänt

Jag HATAR kollektiv. Gissa varför?! Jooo igår skulle jag vara framme i stockholm vid 22.45. Är jag det ? NEJ. Jag är hemma vid  01.30. Med andra ord min tripp till stockholm tog 7,5 h om man räkan med när jag åkte från Värnmo. Det är som att flyga till New York! Det är i såna här lägen som man ångra så djupt in i själen att man väljer att åka så sent från Alvesta. Att man faktist borde åka vi fem , sex tiden bara för att vara på den säkra sidan.

Anyway. Somande vid halv tre ungefär för att sedan vakna vid sju för att lämna barnen på skolan/dagis. Åker hem som ett spöke, hör hur engelsmännen håller på utanför huset ( trappan görs om) Lyckas halv sova i en timme varvat med tusen sms från Lina. Sedan kommer mormor och Jan och genast så så känner jag mej lite bättre till mods. Fick dessutom en stor chocklad ask som jag och Lovisa ska äta upp när hon kommer ! Bra va?

Annars är det bra med mej. Hur är det själv? Hade för övrigt en jätte bra helg hemma!

Nu ska jag sova som en gris! Hörs kära vänner!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-05-23 23:12:38

perfekt darling!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-24 08:30:02

I knowwww :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela