.

Fredag i värnamo

Publicerad 2011-05-20 17:15:01 i Allmänt

08.25-12.35 PLATS SJ TÅG:

Det finns ett ord för den här resan och det är huvudvärk.

1. Jag har inte bokat något plats vilket bidra till att jag får flytta runt 102 gånger under 4 timmar
2. En unge skriker under ca en timme " JAG VILL UT" Ville bara springa fram till honom och skrika att han är så trög som borde fatta att man kan inte gör det för man sitter på ett TÅG!
3. Mannen bakom mej hostar halva vägen till Alvesta. SKIT STÖRANDE!
4. Jag öppnar mitt lokavatten som pyser så min väska bada i vatten, mina skor, min plånbok och dylikt är nu blött. Damen jämte blir as sur för hennes väska med får lite droppar på sej. FÖRLÅT MEJ JAG GJORDE DET MED FLIT.
5. Det finns inget EL-uttag på tåget. VILKET HIMLA TÅG HAR INTE DET! Kan med andra ord använda min mob i ca en timme innan den väljer att avlida!
6. Väl framme i Alvesta går nästa tåg en timme senare till VMO. KUL!

Hur som haver. Är hemma nu. Har tagit ett långt bad och gjort mej lite fräsch för kvällen. Ska träffa min underbara Noel ikväll. Åhhhh vad jag längtar! Var ju liksom lite mer än en månad sen nu. Simon kommer med. Underbar kväll med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela