.

Today

Publicerad 2011-02-23 11:08:56 i Allmänt

Vakande av att solen lyste in genom fönstret. Underbart. Igår öste det ner snö så idag vakande man hundra gånger gladare.

Ska snart ta mej till tekniska och möta upp Simon. Vi ska lucnha. Lutar åt jensens. Åhhh vad gott!  Ska fixa ett SL kort också :( Stackars mina pengar. Men vad gör man ?

Idag ska jag har hand om barnen och lägga dom. Päronen skulle iväg ikväll båda två. Dom ska bada. Barnen altså haha! Vad jag har hört från min källaren på kvällarna är inte det här ett populärt moment. Nu ska jag göra det. Får väl hota med tv förbud tills dom är rena. Passade bra att ta ett "extrapass" ikväll eftersom jag ändå inte hade något planerat. Imorgon är det redan torsdag! Vad hände med den här veckan ? Ska träffa tysken imon, eller Malin kanske låter lite mer personligt! För en fika inne i stan.

Nu måste jag springa till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela