.

Tisdag

Publicerad 2011-02-22 09:24:34 i Allmänt

Det finns en sak som jag tycker är väldigt udda. Det är när man sitter i en buss eller på en tunnelbana. Helt plötsligt sitter det oftast någon tjej i sig egen ålder och pratar hur högt som helst i sin telefon. Det är verkligen inget fel med det men det roliga är vad dom pratar om. De senaste dagarna har jag hört hur dom pratar jätte högt om hur pojkvännen gjorde slut, en annan om hur hennes p-piller inte fungerar. Asså hallå? Har man ingen känsla för vad som är okej att prata om i sin mobil. ALLA HÖR VAD DU SÄGER! Även om man inte vill lyssna så gör man ju det ändå. Vet inte om det är något stockholmsfenomen? Att man ska berätta varenda detalj via sin mobil så att alla kan höra? Jag vill liksom inte veta allt...

Har lämnat av barnen för en stund sen. Det går verkligen lättare för varje vecka. Märker att jag har kommit in i det nu på ett helt annat sätt. Saker som jag tyckte var as jobbiga i början kan jag nästan skratta åt nu. Ska luncha med min kära kusin idag. Efter det tror jag det blir en vända på stan för att driva tiden lite. Sedan hämtar jag upp barnen och där har dagen gått.

 



Hittade en passande bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela